به وبلاگ خودتون خوش آمدید

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
به وبلاگ خودتون خوش آمدید

 

با سلام به وبلاگ خودتون خوش آمدید

لطفاً برای هرچه بهتر شدن خدمت رسانی به شما عزیزان ما را از نظرات ارزشمند خود بهره مند نمائید .

 

با تشکر و آرزوی موفقیت برای شما عزیزان




|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : 1 فروردين 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
میترا در تاریخ : 1394/3/3/7 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
ممنون میشم اگه سایت منو تو وبلاگت معرفی کنی و لینکمو تو سایتت بزاری.
سایت من داری بیش از 800 هزار عنوان کتاب خارجیه که از خیلی از سایتای بزرگ خارجی هم بیشتر کتاب دارم.
تمامی مقالات و کتاب های درخواستی هم تا 8 ساعت برای کاربران ارسال میکنم.

http://www.file3.ir

لطفا اگه لینکمو گذاشتی بهم ایمیل بده و لینک وبلاگتو بده تا منم جبران کنم
ممنون.

/weblog/file/img/m.jpg
بنفشه در تاریخ : 1394/1/5/3 - - گفته است :
سلام آقای احمدی مطالب وبتون خیلی جالب بود ممنونم

/weblog/file/img/m.jpg
بصائر در تاریخ : 1393/11/3/5 - - گفته است :
وبلاگت عالیه لینکت کردم
پاسخ:ممنون از لطفت

/weblog/file/img/m.jpg
حاجیانی در تاریخ : 1393/10/24/3 - - گفته است :

وبلاگ جالبی داری.اگر با تبادل لینک موافقی پس یه سری به وبلاگ منم بزن و با نظرهای زیبایت من را در این راه سخت یاری و راهنمایی کن و اگر ازوبلاگم خوشت آمد آن را به دوستانت معرفیش کن.با تشکر.من آمدم تو هم نامردی نکن بیا!!!!!!!!!!!!!
وبلاگم:به زبان فارسی(ورزش دوست)و به زبان انگلیسی(alirezavarzesh.blogfa.com)است.
پاسخ: ممنونم از لطفتون جناب حاجیانی ، من هم از وب شما بازدید کردم


/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه زهرا در تاریخ : 1393/10/24/3 - - گفته است :
سلام آقای احمدی مطالبتون درباره تهیه شیرینی جالب بود اگه ممکنه تنوع بدین ممنونم
پاسخ: شما لطف دارید در خصوص تنوع بخشیدن انشاءالله سعی می شود

/weblog/file/img/m.jpg
سحربانو در تاریخ : 1393/10/9/2 - - گفته است :
سلام علی احمدی
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

علی احمدی بهم سر بزن منتظرتم

/weblog/file/img/m.jpg
سجاد در تاریخ : 1393/10/5/5 - - گفته است :
وب جالبی داری خوشم اومد از این به بعد سعی می کنم از وبت دیدن کنم
پاسخ: خواهش میکنم آقا سجاد قابل شمارو نداره

/weblog/file/img/m.jpg
نازی در تاریخ : 1393/10/4/4 - - گفته است :
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی علی احمدی ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............

پاسخ: سلام من وب شما رو ثبت کردم ولی وب من در وبلاگ شما ثبت نمیشه لطفا مشکل ثبت را برطرف نمائید


/weblog/file/img/m.jpg
بهار در تاریخ : 1393/9/23/7 - - گفته است :
وبلاگت فوق العادست علی احمدی واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

/weblog/file/img/m.jpg
مهرنوش در تاریخ : 1393/9/20/4 - - گفته است :
اسم شماست؟

خخخخخخخ

پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: